biuletyn informacji publicznych
czcionka: zmień na małą czcionkę zmiana na średnią czcionkę zmiana na największą czcionkę
kontrast: A A

Od 14 lutego 2022 r. wznawia się bezpośrednią formę obsługi Klientów.

Szanowni Państwo

Od 14 lutego 2022 r. wznawia się  bezpośrednią formę obsługi Klientów.

  1. Na terenie Ośrodka może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
    W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 pracownik Ośrodka odmawia obsługi interesanta zawiadamiając przy tym swojego bezpośredniego przełożonego.
  2. Do budynków Ośrodka można wejść jedynie z zasłoniętymi ustami i nosem wyłącznie za pomocą maseczki, po wcześniejszym zdezynfekowaniu rąk płynem odkażającym udostępnionym przez Ośrodek,
  3. W budynku przy ul. 5 Stycznia 47 w Wolsztynie bezpośrednia obsługa odbywa się w pokoju nr 1,  w którym jednocześnie przebywać mogą 2 osoby,
  4. Obsługa spraw z zakresu pomocy społecznej  odbywa się
     w budynku przy ul. Komorowskiej 1B.

Udostępniamy Państwu także następujące formy kontaktu :

W celu przekazania przyznanych świadczeń i wyeliminowania ich odbioru z kasy Ośrodka  zaleca się zakładanie kont bankowych.

Zaplanowane wypłaty świadczeń odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wypłat w kasie Ośrodka.

 

Dyrektor  Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wolsztynie                   
/- / Sylwia Kusior

pokaż metrykę wpisu Od 14 lutego 2022 r. wznawia się bezpośrednią formę obsługi Klientów.METRYKA:
 liczba odwiedzin: 145049      online: 1