Od 14 lutego 2022 r. wznawia się bezpośrednią formę obsługi Klientów.
Szanowni Państwo
Od 14 lutego 2022 r. wznawia się bezpośrednią formę obsługi Klientów.
- Na terenie Ośrodka może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
W przypadku podejrzenia zarażenia COVID-19 pracownik Ośrodka odmawia obsługi interesanta zawiadamiając przy tym swojego bezpośredniego przełożonego. - Do budynków Ośrodka można wejść jedynie z zasłoniętymi ustami i nosem wyłącznie za pomocą maseczki, po wcześniejszym zdezynfekowaniu rąk płynem odkażającym udostępnionym przez Ośrodek,
- W budynku przy ul. 5 Stycznia 47 w Wolsztynie bezpośrednia obsługa odbywa się w pokoju nr 1, w którym jednocześnie przebywać mogą 2 osoby,
- Obsługa spraw z zakresu pomocy społecznej odbywa się
w budynku przy ul. Komorowskiej 1B.
Udostępniamy Państwu także następujące formy kontaktu :
- za pośrednictwem: portalu emp@tia, platformy www.obywatel.gov.pl , www.epuap.gov.pl; oraz bankowości elektroniczna;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej ops@wolsztyn.pl;
- drogą korespondencyjną ( pocztą tradycyjną );
- drogą telefoniczną : 68 384 33 76.
W celu przekazania przyznanych świadczeń i wyeliminowania ich odbioru z kasy Ośrodka zaleca się zakładanie kont bankowych.
Zaplanowane wypłaty świadczeń odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wypłat w kasie Ośrodka.
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
w Wolsztynie
/- / Sylwia Kusior
METRYKA: