Wymagane dokumenty

Formularze dokumentów o przyznanie dodatku mieszkaniowego:

1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

2. Deklaracja o dochodach

 

Z wnioskiem trzeba udać się do "swojej" administracji domu. Musi ona potwierdzić takie dane jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.

Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o dochodach za ostatnie 3 miesiące (sprzed daty złożenia wniosku).

Kompletny dokumentów składa się w siedzibie OPS w Wolsztynie pokój nr 1.

 

Wzory dokumentów:

METRYKA:
Liczba wyświetleń:
1700
Utworzono dnia:
2021-12-01 18:16:00
Osoba wprowadzająca informację:
Anna Markiewicz
Osoba odpowiedzialna:
Elwira Śmiałek